Pages

Monday, March 15, 2010

Aku dan Ayah = Sehati Berdansa

Aku dengan ayah selalu memiliki deria ke-6 yang sama, terutama ketika membeli barang-barang dapur. Bukan takat barangan yang sama, tetapi jenama yang sama.

" Aku beli kopi cap 343, ayah juga beli benda yang sama "

" Aku beli mangga, ayah juga beli mangga "

" Aku beli nescafe, ayah juga beli nescafe "

" Aku beli ikan merah, ayah juga beli ikan merah "

Ooo banyak sekali kami membeli barang yang sama. mungkin benar satu teori, bahawa anak perempuan akan ada deria rasa ke-6 yang sama dengan bapa. Tapi ada satu benda yang buat aku rasa benar-benar sehati berdaansa dengan ayah,

"Aku cuci baju, ayah tolong jemur dan angkat bila kering, dan kadang-kadang tolong lipat sekali"

Sehati berdansa kan kami ?

No comments:

Post a Comment